Przyjmujemy rezerwację zielonych szkół, kolonii letnich i innych grup zorganizowanych na 2024 r.:

Wycieczki i atrakcje

compassMamy sprawdzone sposoby na zwiedzanie

Pierwsza zielona szkoła przybyła do nas z warszawskiej podstawówki. Była to cała klasa w której uczył się nasz syn. Z oczywistych względów zależało nam, by wypaść wzorowo przed szkołą i rodzicami. Najważniejsze jednak były same dzieciaki. Postawiliśmy sobie związane z nimi cele:

• żeby były bezpiecznie, czuły się komfortowo i utrzymywały „zdrowy tryb życia”
  • żeby z łatwością i ciekawością przyswajały nową wiedzę podczas wycieczek i spotkań
  • żeby wróciły do domów zdrowe, szczęśliwe, pełne wrażeń i dobrych wspomnień

Idąc tym tropem przygotowaliśmy szczegółowy program pobytu, wycieczek i innych atrakcji. Zdajemy sobie sprawę, że dzieci same słuchają i zapamiętują tylko wtedy, gdy wzbudzimy ich ciekawość. Uwzględniliśmy to na każdym etapie zielonej szkoły.

Na grupę czekało więc siedem dni niezapomnianych przygód, które ramowo opisaliśmy poniżej.

Program już za pierwszym razem zdał egzamin celująco. Poprowadził jeszcze dziesiątki zadowolonych grup. Z łatwością dostosowuje się do indywidualnych potrzeb. W szczególnych przypadkach pomagamy przygotować nowy. Oddajemy do Państwa dyspozycji naszą wiedzę, doświadczenie i kontakty. Podpowiadamy które atrakcje dobrać dla danej grupy wiekowej, pomagamy zorganizować transport, przewodnika, bilety i inne.

Jak spożytkowaliśmy nieskończone pokłady energii?

Na dobry początek dzieci zwiedziły najciekawsze zakamarki Zamku Krzyżackiego w Malborku. Kolejnego dnia Frombork: wizyta w wyjątkowym planetarium i w obserwatorium Mikołaja Kopernika. Dwa dni spędziły w Trójmieście. W Gdyni zeszły do maszynowni okrętu ORP Błyskawica i odwiedziły pokład słynnego Daru Pomorza.

Zamek w Malborku Zamek w Malborku Frombork Frombork ORP Błyskawica ORP Błyskawica Dar Pomorza Dar Pomorza

Choć maszynownia i pokład statku okazały się bardzo interesujące, to nic nie przyniosło takich wrażeń, jak Gdyńskie Oceanarium. Tam maluchy odkryły magiczny, kolorowy i zupełnie osobliwy świat podwodnych głębin. Zrobiły sobie zdjęcia z Bałtykiem na sopockim molo i z Neptunem na gdańskiej starówce. Pełne podziwu zwiedziły też malowniczy park w Oliwie.

Oceanarium w Gdyni Oceanarium w Gdyni Molo w Sopocie Molo w Sopocie Studzienka Neptuna w Gdańsku Studzienka Neptuna w Gdańsku Park w Oliwie Park w Oliwie

Z punktu epicentrum wydarzeń historycznych poznały losy Westerplatte. Powrót z Trójmiasta. Następnie wzięły udział w poruszającej lekcji muzealnej na terenie pobliskiego obozu Stutthof. Innego dnia z kolei dziarsko zbierały ogromne bursztyny, które wyrzuca Bałtyk przy ujściu Wisły, a potem pływały po niej promem. Weszły też na latarnię w Krynicy Morskiej!

Westerplatte Westerplatte Stutthof Obóz „Stutthof” Ujście Wisły Ujście Wisły do Bałtyku Latarnia w Krynicy Morskiej Latarnia w Krynicy Morskiej

Przed przyjazdem martwiliśmy się, że towarzystwo będzie zmęczone. Okazało się, że miało jeszcze siły nie tylko na ognisko z pieczeniem kiełbasek czy burzliwą dyskotekę. Jednego wieczoru z zaciekawieniem wysłuchały zaproszonego jubilera, który odkrył przed nimi największe tajemnice bursztynu. Innego wieczoru, zamyślone, słuchały rybaka, który snuł niezliczone legendy o Bałtyku przeplatając je historyjkami z życia na morzu.

Ta i dziesiątki kolejnych wycieczek okazały się sukcesem!

Od tego czasu rozwinęliśmy się i oferujemy wiele atrakcji na miejscu. Wypożyczamy łodzie wiosłowe, rowery wodne, żaglówki. Oferujemy także paintball i strzelnicę. Pomagamy zorganizować prelekcje z bursztyniarzem, leśniczym bądź warsztaty motywacyjne.

Każda grupa jest przyjmowana przez nas z nieustającym zaangażowaniem w pomoc przy organizacji wyjazdu. Doskonale znamy okolicę i niezliczone wartości turystyczne jakie skrywa. Z chęcią odkryjemy przed Państwem każde, o które tylko zapytacie.